עיצוב חנויות מזון, עיצוב חנות מזון

עיצוב חנויות מזון

ההיצע הנרחב של חנויות ורשתות מזון מאפשר לכל לקוח להגיע לחנות שבה הוא מרגיש כי זה המקום הנוח ביותר עבורו ולבצע בו את הקניות של מוצרי המזון הביתה. חנות שאינה יוצרת חווית קניה אופטימלית ללקוח, תאבד לקוחות ותרד אט אט במחזור המכירות החודשי והשנתי שלה.

עיצוב חנות מזון 

הדרך לכיסו של הלקוח עוברת במסלול הולכה הכולל עיצוב פנים חנויות מזון, מידוף בעל גישה נוחה ואמצעי אחסון המותאמים לסוג של המוצרים הנמכרים בחנות הספציפית, דבר המאפשר לכל לקוח לאסוף בקלילות וללא מאמץ את המוצרים הנחוצים לו. 

זו הסיבה שיש לבצע תכנון מדוקדק של כל עיצוב חנות מזון בהתאם לקו העיצובי שנבחר עבורה כדי שנראות החנות תהיה מזמינה כבר כשעוברים את מפתן הכניסה והלקוח יחוש בה בנוח לאורך כל הקניה. השילוב המוצלח ביותר כולל חשיבה על כמה פרמטרים מקצועיים בטרמינולוגיה של תחום הקמעונאות כמו תמהיל טוב, מיקומי המידוף במתווה שתוכנן, כמות של מדפים בגדלים השונים מכל סוג וכמות וסוגי המקררים הנחוצים במרחב, כדי לאחסן את המוצרים הקפואים של היצרנים השונים.

לכל רשת מזון קיים הייחוד שלה כמו מכירת מוצרים טריים, בשר, דגה ועוד. לכן צוות סיעור המוחות בוחן את כל השיקולים הייחודיים, את מבנה החנות וגודלה, כמות שדות אחסון לה זקוקה כל קטגוריה ופרמטרים נוספים כדי להגיע לתוצאה המושלמת בעת עיצוב חנויות מזון. 

האסטרטגיה היא שהלקוחות יבקרו בכל שטחה של החנות וייחשפו להיצע הנרחב הקיים בה. הטקטיקה כוללת מתקני תצוגה רבים אשר נראים מסקרנים ומרתקים ולכן הלקוחות מתעכבים, מביטים על המבחר ובהתאם לצורך שלהם מחליטים להוסיף פריט ספציפי לעגלה שלהם.

מעבר למידוף הסטנדרטי מגבשים חשיבה ייחודית בעת עיצוב פנים חנויות מזון על אופן הנגשת מוצרים הנמכרים בתפזורת ללקוחות כמו שורה של קוביות פלסטיק שקועות ואסתטיות אשר בכל אחת מהן מציגים סוג אחר של דברי מאפה, פיצוחים, כריכים, חטיפים או פריטים קטנים כמו סוכריות גומי המוצעים בכמה ווריאציות ובמגוון צבעים.

הפלטפורמות המקצועיות שבהם משתמשים במהלך ההקמה של כל אחת מחנויות המזון כוללות מתן תשומת לב מיוחדת לרוחבם של המעברים. המגמה היא ליצור מרחבים שבהם העגלות של הלקוחות אינן מפריעות זו לזו באופן קבוע ואפשר ליהנות מקנייה נוחה גם כשהחנות עמוסה בלקוחות ובעגלות של קניות.

מכירת פריטים בסיסיים בחנויות המזון 

לקוח המעוניין לרכוש פריטים בסיסיים כמו מוצרים להכנת מזון, מזון מוכן לאכילה, חומרי ניקוי או מוצרי היגיינה אישיים עובר בדרכו על פני מדפים רבים המציעים שפע של תתי קטגוריות כמו קמח, סוכר, רטבים, עוגות, עוגיות שימורים ועוד. כשהלקוח חולף על פניהם הוא עוצר ומתעכב במקום פעמים רבות ורוכש מוצרים הנחוצים לו גם מתצוגה זו. 

כשהלקוח פוסע במסלול ההולכה הוא נהנה מעיצוב חנויות מזון, מהאווירה במקום, ממוסיקה רגועה, עיצוב נעים השובה את העיניים וניקיון בכל השטח. הנתונים הללו מוסיפים רבות לעיצוב המודולרי המתאים לעידן החדש התואם את דרך ההתנהלות החדשה של הלקוחות.

רבים מהם בוחנים כל מוצר בכמה עיניים וחושבים על כמה היבטים ותרחישים עד שהם מקבלים החלטה אם לרכוש אותו. הסיבות לכך הן הרכב הפריט, עלותו וחשיבה עצמית של כל לקוח. 

תכנון נכון של מתקני התצוגה, עיצוב חנות מזון והמידוף בחנויות הללו יוביל ברוב המקרים לשביעות רצון של הלקוחות ושל ההנהלה מהתוצאה הסופית. 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

USAIsrael
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 077-2308149 או שלחו הודעה
ליצירת קשר