סטנדים לחנויות סטנדים לתצוגה מתקני תצוגה וסטנדים

סטנדים לחנויות
סטנדים לתצוגה
מתקני תצוגה וסטנדים

יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 0733744721 או שלחו הודעה

עיצוב חנות עושה שימוש במגוון פתרונות יצירתיים ועכשוויים שכולם יחד ממלאים תפקיד חשוב ביצירת חלל מכירה מושך ומניב. צריך תמיד לזכור שהחנות אמורה למכור כמה שיותר ועלינו כבעלי החנות לפעול בחכמה על מנת להפוך אותה למושכת. סטנדים לחנויות הם מרכיב משמעותי בעניין עיצוב חנות מזון וכדומה. כאן נבין מדוע:

למה חשוב להשקיע בבחירת מתקני תצוגה וסטנדים?

  • המראה והרושם – חשוב להשיג מראה מתאים וליצור את הרושם הרצוי בעיני המבקרים בחנות. למעשה הסעיף הזה מהותי כל כך, הוא משפיע ישירות על היקף המכירות. אי אפשר שלא להתייחס לכך שהעיצוב מוכר, הוא זה שמזמין פנימה לקוחות וגורם להם להחליט האם לקנות וכמה.
  • יצירת בולטות – סטנדים מאפשרים ייצוג של ספק או זיהוי מחלקה מיוחדת, מאפשרים להביע את ערכי המותג בצבעוניות וחומר ומהווים “כתם צבע” בתוך יתר המידוף. למעשה סטנדים הינם פתרונות התצוגה המומלצים. הם מושכים תשומת לב רבה, משפיעים על האווירה ומצליחים להבליט מוצר\קטגוריה \ספק.
  • ניצול החללים – סטנדים לחנויות מביאים תועלת בכך שניתן לתכנן אותם כך שיאפשרו לנו לנצל חללים בחנות בצורה אופטמאלית ולהפיק מהם תועלת רבה בהתאם לנתוני הבסיס שלהם. זה כולל נישות, פינות מתות, אזורים מוסווים וכן הלאה. בעזרת מתקני תצוגה וסטנדים ניתן להפוך כל פינה שהיא למעניינת, מושכת ומנוצלת.
  • הסדר ללקוח – כל לקוח צריך למצוא את המוצרים הרצויים לו במהירות ובלי להזדקק לעזרה מאנשי המכירות. מתקני תצוגה וסטנדים שמתוכננים היטב ומארגנים את הסחורה, מאפשרים לכל אחד למצוא פריטים רצויים

על סטנדים לתצוגה חשוב לתת את הדעת ואת המחשבה. לכן נבחר חברה מקצועית ומומחית לנושא זה, היא תוביל אותנו לתוצאה מקצועית ברמה גבוהה!

 

התכנית כוללת גם סדרת שרטוטים המהווה תכנון בסיס להמשך העבודה ותמחורה:

תוכנית ניקוזים
תוכנית מיקומי חשמל ותקשורת
תוכנית ריצוף
(אם נדרש)
תוכנית תאורה
(בחנויות עד 200 מ')
תוכנית בנייה קלה

שירותים נוספים שעשויים לעניין אותך

בדיקת התכנות עסקית למיזם קמעונאי
עיצוב פנים חנויות
פתיחת חנות - ייעוץ וליווי
עיצוב חנויות
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 0733744721 או שלחו הודעה
USAIsrael
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 077-2308149 או שלחו הודעה
ליצירת קשר