עיצוב חנויות תבלינים

בעשור האחרון השוק הקמעוני עובר מהפכה. בעוד בעשור הקודם המשבר הגדול של החנויות הקטנות- בינוניות היה המעבר של הלקוחות לקניה בקניונים הגדולים, והיחלשות החנות ברחוב הראשי פגעה באלפי סוחרים בישראל, הרי שהעשור הנוכחי מאופיין במעבר של קניה ברשת.

נתוני הקניה ברשת שוברים שיאים בכל חודש מחדש. בשנת 2018 למעלה מ-5 מיליון הזמנות וחבילות הגיעו לישראל מקניה רשתית רק מחו”ל, כמות כמעט דומה הוזמנה מאתרים בישראל. קיימים תחומים ועסקים הקיימים רק באינטרנט, חנויות נסגרו והפכו למחסנים שמוציאים עשרות חבילות כל יום.

 

חנויות תבלינים – כאן כדי להישאר

הקידמה מנצחת בזירות רבות, אך ישנן מספר זירות ותחומי מכר שלקוחות רוצים להגיע, להשתמש בחושים שלהם ולקנות באופן ישיר ולא באמצעים “קרים”. תחום התבלינים עונה להגדרה הנ”ל באופן מדויק: הפעלת חוש הריח והטעם כמו גם הרצון לקבל סחורה טרייה גובר על הפונקציונליות של ההזמנה המקוונת. 

 

עיצוב חנות תבלינים – מחייב יד מקצועית

להבין בתבלינים ולהיות בעל ניסיון במכירות זאת נקודת פתיחה מצוינת להקמת עסק בתחום התבלינים אבל לא מספיק בשביל תכנון או עיצוב חנות תבלינים. תחום חנויות התבלינים מחייב ידע מעמיק ומקצועי בטיפול בכמות משתנים והשלכות, ידע שיכול להכריע את הכיוון הכלכלי אליו ילך העסק החדש, להלן מספר דוגמאות הממחישות את המורכבות ב- עיצוב חנויות תבלינים

  • יש ליצור תחושה של מקום בוטיק, להעביר מסרים באמצעות צבע ועושר.
  • כמות לקוחות מוגבלת ולכן יש לייצר נראות מיטבית מחוץ לחנות ובוודאי שבתוכה.
  • התמודדות עם בעיית פחת גדולה מאוד. הפחת נובע כתוצאה מטעימות ובעיקר בשל העובדה שסחורה מתקלקלת כשעומדת בחוץ (ערמות תבלינים ).
  • חנות תבלינים חייבת להיות בנויה בקונספט שבו יש מקסימום שרות עצמי ללקוח. היד של הלקוח “כבדה” יותר ממה שהראש אומר. כשלקוח מבקש מזבן 100 גרם אגוזי קשיו הוא יקבל 100 גרם, כשהוא לוקח לבד הוא ייקח בין 150-200 גרם.
  • בחנות תבלינים “מסע הלקוח” מאוד קריטי. הדרך שבה נוביל את הלקוח אל הקופה קריטית ויכולה להגדיר את ה’ממוצע פר לקוח’.
  • לחנות תבלינים שאינה בשוק סואן אין זכות קיום אם היא תלויה ועומדת רק על תבלינים. גם הציבור כבר יודע ומצפה שבחנויות תבלינים נמצא גם פיצוחים ופירות יבשים. זה נתפס כמשפחה אחת. הצורך הזה מייצר עוד מאות מוצרים בחנות והופך את עבודת העיצוב והתכנון למורכבת יותר.
  • מגש טעימות בכניסה- סעיף הוצאה בתקציב העסק… מחייב תכנון מדויק של המוצרים לטעימה ( לא נשים במגש הטעימות קשיו או אגוזי מקדמיה ), זה גם נתון חשוב למסלול הלקוח בחנות עד הקופה.

 

חברת B.SMART- מומחים בתכנון חנויות תבלינים

חברת B.SMART   מבית-בוכוולטר בעלת ותק של קרוב ל-30 שנים בשוק הקמעונאי, עוסקת בתכנון חנויות תבלינים, חנויות בינוניות ורשתות גדולות. כמו כן, החברה עוסקת בייעוץ ובניהול פרויקטים בתחום: יבוא, יצוא, תכנון, התקנה ושירות של ציוד תצוגה ואחסון.  אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ בטלפון 02-9905891 או במייל.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

USAIsrael
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 077-2308149 או שלחו הודעה
ליצירת קשר