עיצוב פנים לחנות עיצוב פנים חנויות

עיצוב פנים לחנות
עיצוב פנים חנויות

יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 0733744721 או שלחו הודעה

למכור, והרבה – אלו המטרות המרכזיות שעומדות לנגד עיניו של כל בעל חנות. כדי להשיג את המטרות הללו משקיעים מחשבה רבה והמון משאבים. בסופו של דבר אם הם בוצעחכם ונכון, יצדיק את עצמו והלקוחות בשטח הם אלו שיוכיחו את זה. עיצוב נכון של חללי מכירה לוקח בחשבון כמה וכמה פרמטרים בעלי חשיבות ומשמעות, ויחד יוצרים את השלמות ואת ההצלחה.

עיצוב טוטאלי לחנות שמוכרת יותר

התוצאה המושלמת של עיצוב פנים לחנות תלויה במרכיבים הללו:

  • עיצוב תעשייתי – עיצוב חנות מזון שונה מהותית מעיצוב פנים למטרות ביתיות. הוא לוקח בחשבון את אופי השימוש ואת הייחודיות שמאפיינת חלליים קמעונאיים. ההתמקדות היא בנוחות ללקוח לצד היבטים תפעוליים בבית העסק, אלו יחד הם הבסיס לעיצוב נכון.
  • נוחות ללקוח – ככלות הכול המטרה של העיצוב היא לגרום ללקוחות להגיע לחנות ולבחור לערוך בה את הקניות שלהם. העיצוב יקח בחשבון את החוויה שהלקוחות עתידים לחוות ואת האווירה אליה נכניס אותם במהלך הקנייה.
  • הנדסת חומרים – השימוש בחומרי גמר משפיע על האווירה, על המראה ועל השימושיות במקום. עיצוב פנים חנויות לוקח בחשבון בחירה מדויקת של חומרים והתאמה בין מכלול החומרים השונים להשגת תוצאה והרגשה רלוונטית לעיצוב.
  • עיצוב תאורה – לתאורה יש תפקיד חשוב מאוד בכל חנות ובית עסק. מעבר להיבט היופי יופייש להתחשב בכללים בנושאי תאורה – מתייחסים לגווני אור, מסירת צבע, עוצמת תאורה, מיקום גופי התאורה וכן הלאה.

שלמות שמדברת בעד עצמה

כדי להשיג שלמות צריך להתייחס לכמה מרכיבים משמעותיים. הראשון הוא הנתונים שקיימים במקום. בין היתר מתייחסים לגודל החלל, חלונות, פתח הכניסה, גובה התקרה וכדומה. השני הוא אופי החנות והערכים שהיא צריכה לבטא. לכל חנות יש מיתוג משלה וערכים מדויקים שהיא אמורה לשדר למי שנכנס . המרכיב השלישי הוא נוחות השימוש הן לעובדים במקום ובעיקר ללקוחות שמגיעים לערוך קניות. כדי שתהיה להם חווית קניה נעימה והם ישמחו לחזור ולקנות.

 

התכנית כוללת גם סדרת שרטוטים המהווה תכנון בסיס להמשך העבודה ותמחורה:

תוכנית ניקוזים
תוכנית מיקומי חשמל ותקשורת
תוכנית ריצוף
(אם נדרש)
תוכנית תאורה
(בחנויות עד 200 מ')
תוכנית בנייה קלה

שירותים נוספים שעשויים לעניין אותך

בדיקת התכנות עסקית למיזם קמעונאי
עיצוב פנים חנויות
פתיחת חנות - ייעוץ וליווי
עיצוב חנויות
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 0733744721 או שלחו הודעה
USAIsrael
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 077-2308149 או שלחו הודעה
ליצירת קשר