פיתוח עסקי וחדשנות

תכנון חנות נכון
+
מסלול לקוחות
=
יותר מכירות!

מערכת מדפים דיגיטלית D-Rex

יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 0733744721 או שלחו הודעה

פיתוח עסקי וחדשנות

D-Rex, מערכת חדשנית שפותחה עלי ידי בי סמרט ופרוטאץ’ והינה בבעלות משותפת, לניהול מדף דיגיטלי בעולם הקמעונאות.

רואה את צגי ה-LCD הנוצצים האלה? ובכן, הם רק קצה הקרחון של המערכת. עכשיו, אתם בוודאי תוהים מדוע המערכת הזו משנה משחק? הרשו לנו להסביר.

 

D-Rex מיטיבה עם הנהלת החנות ולקוחותיה תוך שיפור יכולות השיווק והפרסום שלה. תמיד רציתם שליטה מלאה על המלאי של החנות? רק לדעת באיזה מדף המוצר נמצא? וכמה מכל מוצר יש לך בכל רגע נתון? עם D-Rex, תקבל הודעה על בסיס שוטף כאשר המלאי של מוצר מסוים נמוך ותודיע לצוות שלך שיש צורך במלאי מחדש.

 

D-Rex מספקת לחנות יכולות אחורי מרשימות, ויוצרות פלנוגרמה חיה המציגה את מיקומי המוצרים בכל רגע נתון. היכולת לשנות מיקומים ומחירים של מוצרים על המדפים. היכולת לסנכרן באופן מיידי שינויים על מדפי החנויות וכל מה שניתן לעשות מכל מקום ומכל מכשיר. עם D-Rex, אתה יכול לתת ערך מוסף לספקים שלך על ידי פרסום המוצרים שלהם בצורה ייחודית וחדשנית. מערכת D-Rex יכולה להציג מודעות וטקסטים. הקמפיינים מנוהלים על ידי המערכת מאחורי הקלעים, מה שמאפשר למנהל החנות לקבל שליטה מיידית בהצגת ההצעות הנכונות לכל מדף. תזמון קמפיינים או מכירות, הצגת הודעות ללקוחות ועוד הרבה יותר בזמן שזוויות מתכווננות עוזרות למקסם את המכירות בכל מדף.

 

D-Rex תוכנן לשימוש יומיומי ומשתמש בהגנה כבדה. אז התצוגות ישמרו על המראה החדש והבוהק שלהן, והלקוחות שלך, הם יחוו את החנות שלך בצורה שמעולם לא היו בעבר, דיגיטלית וחדשנית. אתה מבין עכשיו למה D-Rex הוא כל כך ייחודי? D-Rex, העתיד על המדף שלך.

 

שירותים נוספים שעשויים לעניין אותך

בדיקת התכנות עסקית למיזם קמעונאי
עיצוב פנים חנויות
פתיחת חנות - ייעוץ וליווי
עיצוב חנויות
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 0733744721 או שלחו הודעה
USAIsrael
יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ מקצועי?
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור 077-2308149 או שלחו הודעה
ליצירת קשר